27 Haziran 2010 Pazar

Legion


Sabaha karşı Kıyamet Melekleri diye bir film izledik abimle. Abime filmin sonunda ''üstünde bayaa konuşulcak film'' dediğimde gayet ''yoo film işte'' demesi beni hayal kırıklığına uğrattı. Harikaydı lan!

Bir de onca olan şeyden sonra Tanrı'nın beklediği gibi Jeep Cebrail'e ''tamam yalvarıyorum beni öldürme'' demesi yerine ''Fuck you'' diyince normalde Tanrı olsa sen benim meleğime nasıl küfredersin lan der ve öldürtür adamı diiiğ miiiii? Öyle olmuyor işte, ne de olsa her filme bir kahraman lazım. ''Vay bee. İnsanların hala umutları, yaşamak için sebepleri varmış ki benim meleğime küfür etme derecesine bile getirdi işi'' diyor ve canını bağışlıyor adamın. Normalde Tanrı olsa diye bir cümle kurdum ya, hıh işte normalde tanrı olsa ben nerden biliyim ne yapacağını ama kinci kinci diyip dolaşan bendim. Belki benim inancıma göre tanrı öyle de yapabilirdi yani? {kendi kenime hesap vermem de çok hoş}

Paul Bettany sen nasıl bir oyuncusun laan. O karizma kimsede yoktur yemin ediyorum. Kasların üstünde ''emir'' dediğin şu dövmeler, öff öff. Filmin afişini gördüğümde ''Hadi lan melek böyle mi olur, en azından kız olsaydı'' dediydim ama halt etmişim tüm melekler böyleyse şimdiden ölmeye razıyım... ./

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder