1 Eylül 2010 Çarşamba

İstanbul Hatırası - Ahmet Ümit



Akçaydan kitabı almamın üstünden yaklaşık 1,5 ay geçmesine rağmen evet kitabı yeni bitirdim.
Bir sürü de laf ettim kitabı okurken.
-Yeaaa bu kitap ilerlemiyor be.
Sus kızım oku işte, Ahmet Ümit kitapları sonradan sarar insanı .
-Offf bitsin artık çok sıkıldım
Okucansuu!
-Çook gereksiz ayrıntılara takılmış, bu ne böyle. bize ne ki nevzatın arkadaşlarından, amma sıktı ya.
Bi yere bağlar onu sen merak etme oku

Derkeeen,
Dün yaklaşık 1oo sayfa okuyarak bitirdim kitabı.
İçimdeki sesin dediği gibi (evet ben kendi kendime konuşuyorum) en sonlarına doğru çok heyecan vermeye hatta ayrıntıları neden anlattığı sorusuna cevap vermeye bile başladı.
Sonuçta güzel bitirmiş Ahmet abimiz.

Yalnız, kitabı okurken söylüyordum sürekli,
Angels and Demonsdan mı esinlenmiş , aynısı nerdeyse diye
Bizimkisi daha klasik bitti sonuç olarak
İyiydi iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder